Mrb anneler 14haftalik hamileyim. 6haftalikken rahmimde 4cm myom oldugunu ogrendim simdiye dek onun varligindan haberszdim.su an ise 6.5cm büyüklükte. Hormonlarin etkisiyle oda büyüme yapiyormus. Dr normal dogumu engelleyebilir asiri sanci agri yapabilir dedi. Normal dogumu cok istiyorum.boyle bisi yasayan varmi acaba gercekten engelliomu😢şimdiden tskler