Baobap walla canım benim daha 8 haftalıkken 4 5 aylık gibi karnım çıktı hemen. Ben zayıf hamile kaldım 175 boyla 59 kiloyla hamile kaldım. Herkes ikiz herhalde falan dedi 😆😆 bir de karnım çok sivri olduğu için erkek mi diye çok soran oldu ama kızım olacak 🤗🤗