Bende icitim bir kez sadece ama benimkindw alkol vardi bida icmedum evet tadi pekmez gibi yengem icti alkolsüz olanini baya süt yaptigibni söyledi ama ben almanyadayim orda ismi farkli sadece pekmez gibi dediniz diye yorum yaptim ayni seymi emin deyilim