Sevmmmm canim ben 26. Haftamdayim ama senin haftanda bebekten olmasi bence zor bir olasilik. Tabi sebebini bilemiyorum ama bebekten olmadigini tahmin ediyorum cunku daha tam olusmadi bile bebisin o yuzden degildir diye dusunuyorum ama bilemedim 🤷🏻♀️