Hamile hanımlar bu sorum sizlere olacak 🙂 biraz tuhaf bir soru olduğunun farkindayim ama bunu netliğe kavusturmam gerekiyor artık 😁 14 haftalık hamileyim nerdeyse 2 haftadır gözle görülür derecede karnıma baktığım zaman fark edilen bir görüntü var. Yani karnimda kalp atar gibi inip inip çıkan bir görüntü . Acaba bu hamilelikten midir sizlerde de oluyor mu ? Yani çocuk hareketi değil sanki çocuğun kalbi atıyor dışardan da öyle görünüyor gibi nasıl anlatayım bilemedim 🤔 hamile olmayan arkadaşlarıma sorduğumda bizde böyle bir şey yok dediler ben de acaba bebekten ötürü mü böyle oluyor diye netleştirmek istedim 😁 sizde de böyle mi oluyor yoksa tamamen şahsına münhasır biri miyim 😋