Esmakrcn Deletedmom360 bende başlamak ıstıyorum ama 3 ay denedım olmadı yumurtlamayı görüyordum o gün ilişki catladığında ve 2 daha ilişki yapıyordum üst üste ilişki olduğu için mi olmadı bılmıyorum siz nasıl yapıyordunuz
Purpura26 Deletedmom360 Ben de bugun başladım ovülasyon testine. Adetim dün bitti aslında ama kaçırmak istemedim gününü çok heycanlıyım 😍😍
Mfyy Deletedmom360 bende 2 kimyasal gebelik geçirdim şuan hamileyim sabah biraz akıntım oldu bende ondan korkuyorum geçmiş kötü olunca sevinemiyorsun bile 🥺 ama daha çok yeni Rabbim sizede nasip etsin inşallah