Deletedmom360 Bi kimyasal bi dış gebelik sonrası tekrar ovülasyon testine başlıyorum dua edin 🙏🏻🙏🏻 3. Gebeliğim sağlıklı hayırlı şekilde olur inşallah 🤲🏻
TwPriencess2- Deletedmom360 Șu gebe halimle bol bol dua edeceğim canım benim inşallah Rabbım gönlüne göre versin, hiç merak etme Rabbım bekletir ama en güzelini de verir ♥️🙏
afrasil Deletedmom360 İnsallah sağlıkla yavrusunu kucağına alsın herkes . Canım ovulasyon testini nerden aldın
Deletedmom360 TwPriencess2- Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah sana da kalbine sağlık teşekkür ederim 💜 gözlerim doluyor yazarken .. çok duyguluyum çok heyecanlıyım 🤲🏻
TwPriencess2- Deletedmom360 Allah senden de razı olsun kuzum benim Sağolasin ♥️🙏 inşallah Hayrli haberlerini bekliyorummm 😉😊
Deletedmom360 Deletedmom360 böyle içimde sanki bi umut bi heyecan bi sabırsızlık var .. 🤲🏻 İnşallah hayırlısıyla bu sefer olcak gibi sağlıkla ☺️ Yazarken gözyaşlarımı tutamıyorum
Deletedmom360 TwPriencess2- inşallah inşallah burdan herkese duyurmak istiyorum haykırmak istiyorum haberi alınca ❤️🤗🤗🤗🤗
Minegkhn92 Deletedmom360 inşallah 🤲🏻🌸 bende 1 dış gebelik geçirdim rabbim nasip etti inşallah sanada su edicem rabbim kucağını boş bırakmasın 🤲🏻🌺😇
Deletedmom360 afrasil memnun kaldım canım zaten diğer iki gebeliğim de onları kullanmıştım minnakkurabiyelerrr sayfanın adı