Ervansal Kibarbaby gelirsiniz hepiniz hayirlisiyla sayili gun cok cabuk geciyo benimki kavun oldu kapruz yolunda ilerliyoruz galiba 34 haftadayiz 🤣
Kajimeraa Kızlar biz de 18+5 iz bebiş maşallah çok hareketli siz de net olarak hissetmeye başladınjz mı merak ettim😊
sudamlasi Tuba704 ben 18 haftalık bebeğimi kaybettim suni sancıyla doğum yaptım ve bebeğimi gördüğümde büyük bir muz gibiydi uzunluğu sizin ki de büyük muzdur😊