Helinnns ben bazen hamile olduğumu bile unutuyorum🙈 ilk hamileliğim diye bi yandan klasik belirtileri de yaşamak istiyorum ama olsun tabi bulananan da çok zorlanıyo onun da farkındayım insan hep kendinde olmayanı istiyo 🤣 aman bebişler sağlıklı olsunda gerisi önemli değil 🙏🏻❣️