Helinnns Merhabalarr. Haninlar ben gece sali gebe olduğunu öğrendim geç bi dollenme yaşamışım şua beta hcg 1181 olmus sizde degerler kaç iken kusmalar başladı. Ben yarın bebeğimi gorecem fakat hic kusma durumum falan yom aksine iştahim cok açikkkk
merve0128 Helinnns canım sen dua et başlamasın valla öyle kötü bir şey ki ben 4 kilo vermiştim yeni açıldı iştahım inşallah başlamaz bulantıların 🥰🌸
Kbrydgd Helinnns masaAllah de kız . Kendi kendine nazar değdirme . Her hamile kusucak diye bisi yok 😁 38 haftaligim daha bir kere kusmuşluğum mide bulantim yok . Bunu birine diyince şaşırıyolar . Oku kendini sürekli nazar değmesin 😁
Bsra41 Herkeste aynı şey olacak diye bi durum yok benim hiç kusma bulantım olmadı ilk aylar inşallah sizinde olmaz :)
Helinnns merve0128 ya evet kusma hic hos bi olay olmaz ama insan acaba eden olmuyor diye de merak ediyor🌼
merve0128 Helinnns doğru canım Genelde bulantı olduğu için sizde olmayınca garipsemişsin ama hiç olmasın diye dua et su bile içemiyorsun ya çok kötü 🤦♀️ Sen iyi bebeğin iyi olsun inşallah 🥰
Serrax Helinnns merak etme canım herkeste olmuyor. İlk gebeliğimde benim de hiç olmamıştı. Hamile değil gibiydim. Şimdikinde 2.gebeliğimde çok bulantım oldu ama kusmadım yine. Yani herkesinki farklı. Bulantı olmaması sağlıksız demek değildir.
Helinnns merve0128 saol canım 🌼🌼😑insallah hepimiz bir an once alırız kucağımıza yavrularımızı kazasız belasız 🤗🤗🤗
Neslihan1903 Helinnns bende 8. Hafta başladı herkeste olacak diye bir şey yok ama sizin için erken sanırım daha 🤗
Astadavistabeybi Helinnns 6 aylık gebeyim hiç kusmadım sende kusmazsın umarım ne güzel işte 😬kusanlardan görüyoruz çok kötü geçiriyorlar o anları