Kbrnr_krkmz elis34 bence gecikmesini bekle bende öyle yaptım ama hiç sonuç çıkmadı beklenti de çok yüksek olunca moralin bozuluyor bende çok istiyorum Rabbim hayırlısını versin
Xece2727 kardelen214 buharlaşmadan dolayı falan değildir değilmi o siliklik. İlk 5 10 dakka içinde gördüm o çizgiyi
Rehile Xece2727 var canm benm adete 4gün varken böyleydi adete bi gün kala kan verdm 180 kan değeri cıktı
Rehile Xece2727 İnşallah erken gebelik yerine normal testlede deneyin ben bunda silik gördüm belki bundanda silik normal testde daha koyuydu 8 haziran adet olmam lazmdı 4 haziranda pozitif gprmüştüm git gide koyulaşmıştı
Xece2727 Rehile yarın normal testte yaparım bi bakalım 3 gün kaldı adetime inşallah gecikir kana giderim