Kızlar merhaba bebiş icin calismalara gecen ay basladik ama ilk denemede olmadi bu ay acabami diyorum sizce testi ne zaman yapmaliyim onden yapsam cikarmi ayin 30 u regl gorunuyor regliden bir kac gun once yapsam cikar mi deneyen oldumu illa adetin gecmesinimi beklemeliyim:///