Deryaemre Dfmuhammed gittim kan ben idrar tahlili verdim sonuçlara bakılacak ama birşey çıkmadı .Nst ye bağlandım sancılarım normaldi başta yüksek çıktı ve çok fazla ayakta kalmaya bağladılar . Bol bol dinlen dedi doktor.
Symn Deryaemre bende sizin gibiyim belimde ağrı kasıkta sancı 2 gündür öyle yatıyorum hafif ama ara ara geçiyor sanırım Doğuma hazırlıyor vücut yoksa hrk güzel
Deryaemre Symn gittim kan ben idrar tahlili verdim sonuçlara bakılacak ama birşey çıkmadı .Nst ye bağlandım sancılarım normaldi başta yüksek çıktı ve çok fazla ayakta kalmaya bağladılar . Bol bol dinlen dedi doktor.
Dfmuhammed Deryaemre gecmis olsun benimkide ondandr tahminme gore cunku bende daha iki hafta once vermstm idrar tahlilini bsey cikmamisti o zaman .bol bol dinlenin gecmis olsn tekrardan bilgi icin tesekkurler☺
Sevdam02 Deryaemre benimde gece uykuda adet olacakmışım gibi sancım oluyor karnım sertleşiyor kontrolde söyledim magnezyum yazım dedi nts ye baglamadı bile 😕
Deryaemre Sevdam02 İnşallah geçer ama artık yalancı sancı dedikleri Doğum belirtilerinin olması çok normalmiş
Belinayinannesi19 Deryaemre altan muayene ne zmn yapılıyor ben 33 hastalığım 2 hafta sonra gideceğim ozmn bakarlarmi
Deryaemre Belinayinannesi19 bana da henüz bakılmadı bilmiyorum gerekli durum olduğun da ve Doğuma az bi süre kala bakılıyor diye biliyorum
Belinayinannesi19 Deryaemre bizde bugün 33 haftaligiz benim de sol tarafta ağrı oluyor geliyor gidiyor bel ağrısı falan daha hastaneye gitmedim kontrol e gideceğim zaMan soylicem magnezyum içiyorum ama yine ağrılarım var bacaklarıma krap bile giriyor