Deryaemre Merhaba kızlar . 33 haftalık hamileyim sağ kasığım da ara ara ağrı oluyor bu durum normal mi?
Dfmuhammed Deryaemre bende 33 haftadayim 4 gundur agri vardi bugun daha fazla siddetlendi acile gittim aciklik yok ama nst de sık sanci cikti 100 üzeri ve hic brsey yapmadilar yarn kan idrar tahlili yapip öyle bakabilirz anca dediler😠😠evdeyim ve agrilarm hala cok fazla
Symn Deryaemre bende sizin gibiyim belimde ağrı kasıkta sancı 2 gündür öyle yatıyorum hafif ama ara ara geçiyor sanırım Doğuma hazırlıyor vücut yoksa hrk güzel
Deryaemre Gizemmmm ben şuan sadece kan hapı kullanıyorum magnezyum işe yaramamıştı öncesinde kullandım. Erken Doğum falan olur diye korkuyorum 😌
Deryaemre Dfmuhammed Allah yardımcınız olsun bende salı gidicem kontrol için. Alttan muayenede sıkıntı yaşadınız mı? (Benim tek korkum şuan o ve Doğum )😞
EmineGneDemir Dfmuhammed geçen hafta benim de aynıydı yaşı yaptılar akşama kadar serum ve ilaç aldım tekrar nstye girdiğimde sancım çıkmadı anca öyle eve gönderdiler bence başka bi acile gidin kendiliğinden geçebilecek bir durum değil
Belinayinannesi19 Deryaemre altan muayene ne zmn yapılıyor ben 33 hastalığım 2 hafta sonra gideceğim ozmn bakarlarmi
Deryaemre Dfmuhammed anladım demek ki herkese göre değişiyor ben yorumlardan etkilendim teşekkürler . Yarın sonucunuzu yazarsanız sevinirim geçmiş olsun şimdiden 🙂
EmineeMirayy95 Bendede vardi kasık ağrısı bu hafta kontrole gttim söyledim doktoruma tahlil yapildi bi sorun yok dedi. Nst ye girdim ordada bisey çıkmadı. Ama arada bir yine oluyor napacgimi şaşırdım. 10 gun sonra bi daha cagirdi nst icin
Deryaemre Akin59 doktor kontrolünde öğreneceğiz Artık demek ki normal hepimiz yaşadığımıza göre aynı şikayetleri