Selinaygun Bu postu açanlar doğuruyormuş bi şans bi Umut kızlar 😁😁😁 birbirimize dua edelim hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🙏🏻 Kaç haftalıksınız 39 +6 dayız ☺️
Selinaygun Feride16 normal i bekle müsaitsin dedi ama bebek müsait değil sanırım 😁😁 doğurayım ilk işim telefonu elime alıp buraya yazmak olacak aylardır bu anı bekliyorum 😁😁
Ebrarsahn Keşkeeee bende dogurabilsem aynı zamandayız ama yok ne sancı ne bişi açılma hiç bir şey yok sinirlerim bozuldu aetık
Selinaygun Ebrarsahn perşembe gel tekrar dedi açılma varmı bakacak açılma ya bakmadı daha önce 38 de sadece çatı muayenesi oldum çok müsaitsin normal doğuma dedi o kadar inşallah açılmam olursa suni verip doğurtabilir normal olsun çok istiyorum
Feride16 Selinaygun valla al bende de o kadar bide sürekli insanların baskısı sen daha doğurmadın mı ne kadar kaldı bilmem ne daha da strese giriyorum bi an önce gelsin artık 😂
Selinaygun yesimguc sen hareketlen yapmadığım şey kalmadı vallahi squat merdiven çık hurma ilişki hepsini denedim hala bekliyoruz
Ebrarsahn Selinaygun banada öyle dedi sonra bidaha bakmadı tabi benimde perşembe kontrolum var me diyecek bilmiyorum haftaya zaten 40 oluyoruz artık bitiyor sezeryan istemiyorum strest yaptım aetık
Selinaygun Ebrarsahn yani bu kadar beklemişim normal için bekledim sezaryen olacaktım madem erkenden olsaydım ozaman 😩
Selinaygun Ebrarsahn ilk gittim aynı gün içinde 20 lerdeydi bana açmısın dedi tıka basa doluyum Tatlı ye yarım saat sonra tekrar nst gir dedi yedim nst ye girdim sancılarım bebek hareket ettikçe 40-50 oldu bir anda bebeğin hareketliyken sancı çıkıyor onu anladım
Selinaygun Feride16 normal de yüzüme bakmayan akrabalarım beni sorar oldu hala doğurmadı mi diye meğer ne bekliyorlarmış bebeğimi nazara geldik 😁😁😁
Feride16 Selinaygun valla ne tutuyorsun doğursana diyen var daha ne diyim sanki benim elimde 😂 annesinin karnını çok sevdi heralde ayrılamıyor diyorlar allahtan daha günüm geçmedi hepten benimle bir sıkıntıya girecekler 😂
Selinaygun Feride16 doğum tarihi yakın olanlar az daha tut içinde benle aynı gün doğsun bile diyor 😁 elimizde olsa şimdiye doğurmuştuk 😁😁😁