1.dusukte Ben çok etkilenmiştim tanıdık doktorla yaptırdım tüm gen testlerini hiç bir şey çıkmadı az derecede kan pıhtılaşması çıktı 2.de dış gebelin geçirdim ölümden döndüm ,o zaman da doktorum rahim filmi istedi hafif şekil yapısı farklı çıktı , doğuma engel değil dedi şimdi 3.hamileliğim ödüm kopuyor tekrar yaşayacağım diye ama 3 düşüğe normal diye bakıyorlar tipta Cerrahpaşa da falan yaptırabilirsin ama çoğu doktor dediğim gibi 1 düşüğü önemsemiyor biz korkuyoruz ya olursa diye ama onlar normal görüyor işte 😔