Ben yaptırdım bir kürtaj oldum bana da öyle dediler birinci dusuklerde yapmıyoruz diye bende özel bı doktora gittim o beni bı kağıtla fakülteye gönderip yaptirtmisti her ihtimale karşı diye coraspin de kullanıyordum ama ben ilk dusukte yaptırdım yani