30 haftalık çift yumurta ikizlerime hamileyim. Dün doktor kontrolum vardi herhangi bir problem yoktu. Bebeklerden biri diğerini sıkıştırıyordu sadece ve bu da digerinin kilo alimini engelliyormuş. Gece aniden kanamam oldu ve hastaneye yatışım yapıldı. Ciğer gelistirici iğne vuruldum. Bebeklerden biri kanala girmeye calisiyormus o yüzden ittikçe kanama olmuş ve sıkıştiğı icin de yeterli beslenemiyor. Aralarinda şu an 200 gr fark var. Aranızda benim gibi olup ileriki haftaları görenler varmı acaba?