Mervecankurtt 6 haftaya kadar elitparkta fatma hanıma gittim fakat hem elitpark hastanesinden hemde fatma hanım dan cok memmun kalmadıgım için . Herkesten aldıgım tavsiye üzerine sinan beye gectm. Gerçekten de pişman olmadım cok ilgili aradıgın her dk telefonuna cıkıp bilgilendirme yapıo suan 27 haftalıgım sonuna kadar da gitmeyi düşünüyoem