Seymacablog Zlm4141 ilerki senelerde doğuracak lar bir 6 7 bin verecekler sanırım bu gidişle ben çok buluyorum fiyatları hele normal doğumda oturup bekliyorlar
Sehergul Poncirella evet bende emel hanıma gidiyorum 2700 di 3000 oldu sürekli zam geliyor daha da artar bu gidişle 🙊