Gölcük Medar Hastanesinde Emel hanıma gidiyorum. Doktorumdan memnunum ama fiyatları yeni artmış sanırım, bir arkadasım sezaryen için gitmişti 3000demişler 1-2 ay önce 2750idi (normal sezaryen aynı fiyata). Yıl içerisinde kafalarına göre böyle değiştirmeleri canımı sıkmadı değil 😖