Nesrincente Selda_29 yaa yorumlarda herkes fçcok ıse yaradı yazmıs demekkı vucut la alakalı umarım vnde yarar 🙄
Srzrk ayse-nurr- Bebe yağı kullanıyorum bir de. Ama bakalım inşaallah çatlamayız. Genetik galiba zaten işin özü 😀
Betulkalkan ayse-nurr- ben trendyoldan indirimce 120tl civarı almıştım 22.haftamdayım cok şükür oluşmadı birazda kişiden kişiye degişiyor canım bazıları hiç kullanmıyor ama bir seyi yok
Cnarrrr645 ayse-nurr- ilk gebeliğimde lireac aldım bir tane çatlağım olmadı tavsiye ederim parasına değer çünkü