Jade06 Humaa-1 Lekelenmem olduğu gün kasıklrımda ağrı da vardı evet canım. Sonraki gün geçti. 5 günde bir iğne kullandım. Günde iki kere de vajinal fitil olarak 200 mg progestan kullandm.
Sevgikarabulut ozlemyas sizin ultrasonunuz benimki gibi miydi acaba çok korkuyorum bir sıkıntı var diye https://hizliresim.com/MXvlti
BClk 5+2 olduk bizde teyzeleri 🥰😻🤗❤️ daha hastaneye gitmedik, cuma gideceğiz inşallah güzelce gösterir kendini yavrum 🤲🙏🧿 ilk bebeğimiz rabbim tüm isteyenlere nasip etsin ve herkese sağlıklı gebelikler diliyorum 🤗🌸💕 birbirimize dua edelim anneler 🤲❤️
ozlemyas Sevgikarabulut canim ben 4 haftalikken gittim bende dogru duzgun goruntu bile yok kese gozukuyo dedi ama belirsiz ben anlamadim simdi 7 olucak gidicem korkma bisey olmaz insallah 🤲🏻
Babytomss Jade06 canım bende 5+5 de şükürler olsun keseyi gördüm doktor bebeğide gördüğünü söyledi.9 Ekim’de kalp dinlicez Allah nasıp ederse 🥰🥰 Şükürler olsun Rabbim kimseyi bu yolda yarıda bırakmasın 💗
ilknur_dgn44 Jade06 korkma canım bende 12 haftalık hamileyim 5+5 ken gittim gözükmüyordu kalp atışı için 7.ci haftada gittim gözüktü stres yapma