Jade06 Merhabalar. Bugün doktora gittim 5+4 kese büyümüştü ama bebeği görmek için erken dedi doktor. Bu haftaya gelip de bebeği görmeyen var mı? Haftaya kalp sesini duymaya gidicem..
Birgul Jade06 mrb 😌 bende 5+4üm keseyi gördük dün cok şükür kalp için erken dedi 7. Haftada gidecem duymak için inşallah sağlıkla duyarz 🤲🏻🌸
Humaa-1 Jade06 ben 5+1 ama kahve lekelenmelerim var 😞 yerleşme kanaması dedi doktor ama çok korkuyorum 😞
Sevgikarabulut Jade06 bende dün gittim hastaneye şükür keseyi gördük kalp atışını 2hafta sonra duycaz 5+6 🤲🏻❤️
Bmom Birgul dün 4+5 te keseyi gördük 15 gün sonra bebeği görmemiz lazım belki kalp atışınıda duyarız dedi doktorum🌸🙏🏻
Jade06 Humaa-1 Korkmanıza gerek yok bence. Benim de geçen hafta kahverengi lekelerim oldu. Hoca iğne ve progestan yazdı. Geçti zaten. Yerleşme kanaması olabilir. Canını sıkmana gerek yok, olumlu düşün. Sağlıkla büyür inşallah🙏🏻
Jade06 mucizeeem Sağlıkla büyür inşallah 🙏🏻 Lekelenmeleri sıkıntı etme ama ihmal de etme bence. Doktor takibi gerçekten önemli
mucizeeem Humaa-1 adetim 2 gün gecikince gttm 657 çıktı düşük buldular 2 gün somra yenilediler gecen hafta persembe baktırdım 1623 çıktı bir daha baktırmadım
mucizeeem Jade06 sap ol canım amin inşallah benim adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor ve sol kasığımda çok agrım var
Jade06 Humaa-1 Lekelenmem olduğu gün kasıklrımda ağrı da vardı evet canım. Sonraki gün geçti. 5 günde bir iğne kullandım. Günde iki kere de vajinal fitil olarak 200 mg progestan kullandm.
Humaa-1 mucizeeem ben geçen hafta cuma bakıldı 168 di dün yine bakıldı 751 oldu işte lekelenme olunca korkuyorum yarın yine gidip vericem inşallah beta da bi değişiklik olmamıştır yarına kadar geçer umarım lekelenmem 😞
mucizeeem Humaa-1 inşallah canım içini ferah tut aklına kötü şeyler getirme her şey Allah tan bol bol dua edeceğiz 🤲🏻
mucizeeem Humaa-1 sadece pazar günü 1 kere oldu o günde nikah törenine katıldık yoruldum ondan oldugunu düşündüm