Helin Gizemimibekliyorum faydali normalde ama rahmi actigi icin bebek daha kucukken dusme riski var o yuzden doguma yakin yedigin zaman senin icin cok iyi olur dogumun kolay olur yani
bebegimvebenn Ftmhsynhfsa ben hergün 1 tane yiyorum tek sayılarda da yenmeli. Ne gibi bi zararı var ki internette açın okuyun aksine yararı var. Abartmayın bence