Kızlar takvime göre 7+4 günlük hamileyim, bugün kalp atışını duyacaktık kese göründükten sonra emnriyo oluşmuş ama doktorum bu 7,5 haftalık görünmüyor dedi 5+6 görünümündeymiş. Sebebi ya sağlıksız gebelik yada geç döllenme. Var mı bu durumu yaşayan 3 tane kaybım var daha 2 ay önce kürtaj oldum yıkıldı dünyam başıma :(