Ebrusrtkpyln Ahsen-01 rahim duvarım incelmiş sezeryan dediler ArzuBAYRAM Merve_seda begumseker Merve_seda Mirzamm
Mirzamm Bende de Nisan dün gelmeye başladı hala geliyo 2 cm açıklıkla hastanede yatıyorum ama. Doğru düzgün sancı yok. Arada bir giriyor
ArzuBAYRAM Ebrusrtkpyln allah yardimcin olsun bende simdi yattim hastaneye hic acilmam yok ama sancim var hayirlisi ile kurtulalim inşallah
Merve_seda Ebrusrtkpyln kanaman ondan olmuş olabilir . Allah yardımcın olsun canım. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Ne zaman sezeryana alacaklar
Asn Bnmde bugün çatı muayenesinde doktor nişanımın geldiğini söyledi yarın gel doğurursun sancın da var yarın da olursa sancı doğar dedi bakalım hala inanamıyrm
Ebrusrtkpyln Merve_seda iyi olmaya çalışıyorum sezeryanın sorunları var biraz ama toparlıyorum çok şükür