Neslhn Ebrusrtkpyln benim etraftan duyup bildiğime göre genelde 24 saatte doğum yapıyolar yada 2 3 güne bende neden böyle oldu anlamadım hala bekliyorum sancımda yok squat merdiven sıcak duş yürüyüş hurma ananas herşeyi yaptım ama yok😳
Snm_07 Ebrusrtkpyln canım benım 13 gün oldu nişanım geleli ayrıca 3 cm acılmam var daha sancı olmadıgı için doktorum almadı sancıyı bekliyor vücuttan vücuda değişiyor sanırım 🤦
Neslhn Ebrusrtkpyln yok saçma değil çünkü o soruyu ben kendime sancım olmayınca defalarca sordum🤣 doktora gittim anlattım pembe renk diye ama sancım yok belki değil nişanım dedim muayene etti 1 cm açıklığın var nişan mı peki dedim evet nişanın gelmiş sancıların sıklaşınca yada suyun gelince mutlaka gel dedi😳
Ahsen-01 Ebrusrtkpyln kimisinin gelmeye devam edermiş acilmaniz olması ve sancı gelmesi için.bol yürüyüş squat sicak duş merdiven in cik yapın
ArzuBAYRAM Benimde dun 12 de geldi arada sancim da oluyor ama hic açılmam yok ara sira yine lekelenmem geliyor hatta biraz önce de nst den ciktim sancim var acilma yok bekliyoruz
Merve_seda Ebrusrtkpyln doktora git canım baka doktorum kanaman olursa suyun giderse ya da sancın sıklaşırsa gel demişti . Git ve kanaman olduğunu söyle . Kanama nişan değil canım . Benim ikinci doğumumda nişanım gelmişti ilkinde olmadı . Çok yoğun katı akıntı şeklinde ve içinde hafif kan var
ArzuBAYRAM Ebrusrtkpyln evet benimde sürüyor hala bebegin hareketlerini takip et dediler Bana da bakalim beklemeye devam
Ebrusrtkpyln Ahsen-01 rahim duvarım incelmiş sezeryan dediler ArzuBAYRAM Merve_seda begumseker Merve_seda Mirzamm