bebegim_28 Mervetly oy maşallah bizim de kızımız olucak inşallah eşim ve ailesi biraz zayıf insanlar inşallah o konuda onlara çeker anasına çekmesin bi ömür diyet yapmasın çocuğum 😂😂
Epifenomen bebegim_28 inanırım çünkü ben de unutuyorum eve gelince doktoru mesaj yağmuruna tutuyorum sonra 😄😄
bebegim_28 Epifenomen ayy inanır mısın 32 haftalık oldum doktora toplasan 2 yada 3 defa msj attım çekiniyorum yazmaya 😬😬
myboybabyy bebegim_28 32+3 olduk biz de bugün en son gittiğimde 1750 kg di kontrolüme iki hafta var merak ediyorum bende kilosunu ☺️ Cinsiyetinz ne peki anneler ne isimler koydunuz bebişlerinize 😍
ecembugra53 bebegim_28 saol canım 😊🥰 sona bırakmadım her geçen gün Doğuma yaklaşıyoruz 😂 heyecan büyük
bebegim_28 ecembugra53 32+3 olduk 33 34 gibi başlasam 1 hafta da biter diyorum ama korkuyorum her an bişi olur da kalır işler diye 😬
Epifenomen bebegim_28 ben de çekiniyordum da doktorum neler neler için yazıyorlar bir bilsen deyince rahat rahat yazıyorum😄
Hilalgc 32+2 bende bugün kontrole gittim ama kilo.boy söylemedi baş aşağı dönmüş nst ye de girdim bugün
SEVGiHASAN bebegim_28 maşallah iyiymiş kilosu rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻Benimde 32+3 salı günü gidicem inşallah benimkiler de baş aşağı idi ikizlerimi bekliyorum 🥰🥰