Tuos2306 kesinlikle 😄 serklaj oldum yine Gözde’de, 2030 tl ödedim. Yuvarlak paranın üzerine bir 30 koyma derdindeler 😄 dediğiniz gibi yüksek ihtimalle dosya açma masrafı diye düşünüyorum. Bir de nakit veya kredi.kartı tek çekimmiş, taksit olmuyormuş sadece banka aracılığı ile yapabiliyormuşuz sonradan. Ben bunu bilmiyordum 😕