Tuos2306 Merhaba. Malatya da olupta yakın zamanda doğum yapan veya doğum yapacak olanlar hamgi hastane de yaptınız veya yapıcaksınız ? Birde fiyatı nedir acaba biliyor musunuz ? 😀
Hifask44 Tuos2306 sevgi hastanesi 2600 Doğum parası istiyor 60 tl de muayene ücreti alıyor en uygunu hastane Malatya diğerleri genelde muayene ücretleri 100 den başlıyormuş diye biliyorum
Epifenomen Tuos2306 Malatya Gözde Akademi’de sezaryen ve normal doğum ücreti 3532 tl olmuş arkadaşlar, az önce sordum. 3500 ü anladım da kalan 32 yi mantığa sığdıramadım 😄😄
Epifenomen Tuos2306 Malatya Gözde Akademi’de sezaryen ve normal doğum ücreti 3532 tl olmuş arkadaşlar, az önce sordum. 3500 ü anladım da kalan 32 yi mantığa sığdıramadım 😄😄
Tuos2306 Hifask44 hımm en uygun hastane oda 2600 müymüş 😀 bende gittiğim hastanede sordumda 2750 dediler. Yalnız ilk aylarda gittiğimde 2000 di ne ara neden zam yapıldı anlamadım dogrusu.
Tuos2306 Aycaa441 hım bende oraya gidiyorum evet 2750 ymiş. İlk aylarda giderken sordugumda 2000 denilmişti. Neden buldr zam yapıldı anlamadım. Daha yeni öğrendim bende 2750 oldugunu. Gereksiz fazla bi zam 😒
Tuos2306 Hifask44 artık neyi naptılarsa. Bianda bukdr zam yapılmaz. Sonuçta ona göre gidiyoruz. 6-7 ayda 750 lira zam ne demek.
Tuos2306 Aycaa441 hımm emrullah beyde 3000 miş heralde. Yani şahsen hastanede 4*4 lük değil. Çok geliyor bize 😒
Hifask44 Tuos2306 aslında eski hastaları bu zamlar etkilememeli ama işte ticarethane herkes 5 kuruş kazanmanın peşinde
Tuos2306 Hifask44 evet sanırım pandemiden dolayı müşteride azalınca fiyat arttırıyolarki ne kazansak o kar hesabı😒
Tuos2306 Mihribannnn memnunum. Yani güler yüzlü bi doktor. Daha öncede özlem güle gitmiştim ondanda memnundum ilk dogumumu onda yaptım. Bu ikinci olucak. Özlem hanım olmadıgı için sevil doktora gittim ve memnun kaldım. Acil bi durumda falan ulaşabiliyorsunuz sorularınızı yanıtlıyor. :)