Kdryns22 dun sabah saglik ocaginda verdim oda 26 cikmis hic yukselmemis canm belki laboratuvar farkidir diye bugun oglen yine ilk verdigim yerde kan verdim 19.64 cikti düşmüş yani :( kimyasal muhtemelen :( doktor sali gunu tekrar ver dedi ama tekrar yukselise gecmez heralde zannetmiyorum