Üzülme benimde senin ki gibi düşük değer çıktı ve düşmeye devam etti doktorum senin için daha hayırlı olan bu dedi sağlıklı gebelik değilmiş dedi tekrar ikinci denemeyi yaptım tüp bebek çok şükür şimdi ikizlerime hamileyim rabbim inşallah sanada nasip eder 🙏