Hamilebirben8 Canım benim sağlık ocakgindaki değerler farklı cikio benim de tüp bebek .tüp bebek yaptirdigin merkezde neden tahlil vermiyorsun.saglik ocağında hep düşük değer cikio bence merkezde vermelisin ben aynı gün sağlık ocağında verdim düşük çıkmıştı ordan merkeze gittim tahlil verdim 517 çıktı