04/09/2020 de saat 9.34 de dünya ya gelen bebişim ☺️ Son günün akşamına gezip tozup diğer gün de sabah kalkıp duşumu alıp namaz kılıp saçlarıma maşa yapıp makyajımı yaparak güle oynaya gittiğim bir doğum serüveni oldu ☺️ Hastaneye varınca damar yolu açıldı sonra ameliyat haneneye indim eşimden ayrılırken biraz korktum elini bırakmak istemedim ameliyat stresi sardı beni sonra indik ameliyathaneye doktorum türk sanat müziği eşliğinde beni bekliyordu ☺️ Sohbet muhabbet falan sonra iğnemi yaptılar belden aslında hiç bir zorluğu yok ancak ben ameliyat olma stresine girip panik yaptım ve kendimi çok kastım asla kendinizi kasmayın ve korkmayın ne kadar kasarsanız herşey o kadar zor oluyor o sonrasında da bel ağrınız olabilir kendinizi kasarsanız ben baya kastım yapıldı bitti uzandım doktoruma doktorum lütfen başlamayın ben ayaklarımı hissediyorum dedim ee hadi kaldır ozaman dedi kaldıramadım tabiki his var evet ayaklarınızı karnızı dokunmaları hissediyorsunuz ancak acı yok ☺️ Bir baktım bebeğimi kucağıma verdiler videolar fotoğraflar falan derken sonra bebiş gitti bana sakinleştirici yaptılar o ara Leyla oldum ☺️ Odaya nasıl çıktığımı hatırlamıyorum o yolu nasıl gittim sedye de geri etraftaki insanları hayal meyal hatırlıyorum ☺️ Oda da bebeğimle kavuştum orda stres panik korku derken o anı yaşayamadım o bebeğimle kavuşma anını sonra oda da bana bi ağlama geldi sarıldım kokladım kokladım o kadar güzel ki Allah isteyn herkese nasip etsin 🙏🏻 Ben çok canı tatlı bir insanım o yüzden panik oldum ancak asla siz olmayın olacak hiç birşey yok gerçekten sırf kendimi kastım diye 2 dk da bitecek şey 10 dk sürdü o anın tadını çıkarın size tavsiyem ben sakinleşmek için hep başka şeyler düşünmeye çalıştım dua okudum falan öyle güzel şeyler düşünün o ara da ve asla korkmayın prenses gibi süslenip püslenip gidin☺️ Bende cahilim ancak size bir kaç nacizane yeni anne tavsiyesi vereyim ☺️ 1 . Gümüş kapak ve göğüs kremi ilk başta mutlaka alın sonra kremi kullanmya gerek kalmıyor zaten 2. Deepend o hastahnede koca hasta bezlerini çıkarttım ben diğer gün ve çok büyük rahatlık Aldığıma en mutlu olduğum şeylerden biridir 3. Yanınıza kompostonuzu mutlaka alın bir kavonza koyun onu yiyin bol bol su için 4. Hastahne çantanıza enaz iki adet gecelik mutlaka koyun ben üç aldım iyi ki de almışım üzerime yemek damlattım ☺️ 5. Bebeğinize 3 adet hastahne çıkışı mutlaka alın çünkü kusabiliyor benim ki çekim yapacağımız kıyafetine kustu mesala ☺️ Hastahne için veya sonrası ev için alt değiştirme örtüsü ve müslin bez mutlaka koyun hatta müslin bez 4 tane olsa çok iyi bende 3 vardı evde de duşta örtü olarak dışarıya çıkarken pusete çok fazla kullanılan bir şey bol bol zıbın tabi o iki takımlar toparlanıyor sırtında ve hiç rahat değil zıbın gerçekten çok iyi oluyor ve çok da kullanışlı h&m ve zara nın zıbınları da çok güzel bu arada 6. Bebeğiniz 3 kilo ve üstüyse slepeeyy yeni doğan bezi bir beden büyük alın gerçekten kalıbı çok küçük benim bebeğim 4 .60 doğdu o kadar küçük geldi ki bezi bi arkadaşımın da 2.800 doğdu mesala ona da küçük gelmiş bebeğinizin kilosu fazlaysa zıbınları 0-3 ay veya 3 ay olarak alın atlet de buna dahil bebek bezi sleppy de bir numara büyük alın prima ise yeni doğan tam oluyor onda yeni doğan alabilirsiniz ☺️ Aklıma gelenler şimdlik böyle benden tavsiye bebek stoğu yapın ama yeni doğanlar da netten almanıza gerek yok onlarda indirim olmuyor ancak indirim kodunuz varsa öyle alın ama mağaza da da aynı kodu kullanabilirsiniz bebek bezinde indirim 3 4 5 numara da oluyor daha çok o zaman netten alabilirim ☺️ Aklıma gelen bu kadar şimdlik hepinize iyi doğumlar diliyorum sağlıkla kavuşun bebişlerinize hiç korkmayın siz ne kadar sakin ne kadar rahat olursanız o kadar güzel geçer herşey o kadar güzel olur 🤗Bende bu şarkıyla kapatıyorum hikayemi vaay be benim de doğum hikayem oldu şaka gibi ☺️ Uykular haram oldu gençliğim bak talan da oldu hain geceler adlı şarkim benden size gelsin ☺️