Aymelt devlet de bugün başka doktor da normal demişti
özelde olan doktorum çok iyi ama bebek daha 3500 ken sezaryen diyordu . Risk e girmeyin diyor . Şimdi 4 ü biraz geçti hiç bilemedim 🤷♀️ Normal olsa dikişlerin çok olur dedi . Bide o beni mahveder mi çok kesip çok dikişim olur mu diye 🤷♀️