Leyli0556 Canım şu an seninle aynı durumdayız gebelik şekerinden dolayı benimde bebeğim 2 hafta önde gidiyor 39 haftalığız ama 3900 olmuş geçen hafta Çatı muayenesi oldum doktor hiç açılman yok zımba gibi bu gidişle sezaryen olursun zaten 4kilo ve üzeri oldu mu direk alırım dedi, bugün de alttan baktı rahim ağzı yumuşamış suni verelim yarına muhtemelen doğurursun ha beklerim diyorsan bu gidişle sezaryen olur dedi bu arada özele gidiyorum. bende çok kararsız kaldım kabul etmedim Eve geldim perşembe tekrar gidicem önümde neler var bilmiyorum sezaryenden korkmuyorum bebeğim sağlıklı olsun da gerisi önemli değil bu sefer acilmam varsa normal olur yoksa direk sezaryeni kabul ederim çünkü bekledikçe iyice irilesip dahada zorlaşacak herşey