Esraugur2310 Fatmanur_ergin Sütten 3 yaşında tiksinmisim o gün bugündür asla ama asla kokusuna bile gelemiyorum doktorum peynirimi yogurdumu kefirimi falan güzelce tükettigim sürece sorun olmıcanı söyledi hergün muhakkak 2 kase yoğurt 1 küçük siselerde olan kefirden sabah kahvaltisinda güzelce peynirimi tüketiyorum.
Utopikogretmen Kefir içmeyi deneyin . Özelikle içim markasının kafirleri çok rahat içiliyor . Ben hergun yatmadan önce 1 bardan kefir içiyorum ve hem benim midemi rahatlatıyor hemde bebiş için çok faydalı
Svcnn_y Fatmanur_ergin ben de içemiyorum doktoruma söyledim o da zaten süt içme süt yerine yoğurt peynir yumurta kefir tüket dedi her yemekte yoğurt ya da ayran içiyorum arada kefir içiyorum gün içinde sütü de kakaoyla içmeye çalışıyorum arada zaten midem yanıyor tek iyi gelen süt oluyo bir bardak içemiyorum ama az da olsa içiyorum
asiltosumm35 Belkisbelo market sutleri evet dedigin gibi pek fayda saglamiyor. Ama organim taze sut tuketilmesi gerekiyor icmesem bile. Ama tuketmek icin careler uretiyorum bu benim yaptigim birsey. Herkes yapmak zorunda degil
Belkisbelo asiltosumm35 hayir organik süt de olsa yoğurttan daha faydali değil. Biraz arastirin isterseniz. Hatta bazi arastirmacilar sütten tamamen uzak durun bile diyorlar.
Seymass Fatmanur_ergin bende hiç içmiyorum ama hergün yoğurt yiyorum mesela bence bi fark yok yani yoğurt kefir süt hepsi aynı ihtiyacı karşılar diye düşünüyorum
HamzaMoms Fatmanur_ergin bende sadece kakaoulu süt içebiliyorum onun dışında yoğurt peynir kaşar yiyorum
SKelebek Fatmanur_ergin içme illa içmek zorunda mısın?bende Ağzıma muz süremem ve yemedim yiyemiyorum hiç bişey kaybetmedim boşver çok önemli değil. Yoğurt ye onun yerine peynir tüket