Busraveminisi1 Arzuoguz bizde oğluşumla Rabbim nasip ederse ocakta kavuşacağız daha eksikleri var ama beşiği dolabı arabası temel kıyafetleri tamam ufak tefek şeyleri alıyorum buldukça 🥰
Ebru222 Ocak sonu bekliyorum. Annem önceden birkaç şey almıştı ben hamile kalmadan. Ama hala başlamadık erken olduğunu düşünüyorum. 2 düşük 3 gebelik olunca korkuyoruz açıkçası ❤️😊 Rabbim bağışlasın bize
Arzuoguz PapatyaGuzelii genel kıyafeti hariç yani hastane çıkışı gibi kıyafetlerini sene sonuna bıraktık son 2 ay kala alıp 2 ay evden çıkmayacağım erken doğum riskine karşı odası anne yanı beşiği arabası hepsi hazır ❤️🥰
diyhomelif Nazoztrk30 hala erken mi düşünüyorsun kız Allah esirgesin çantanı hazır et ne olacağını bilemezsin belki erken sıkılacak içerde tontis riske atma
diyhomelif Şubat sonu Mart başı bizim de 🤗 Kraft beşik, juno yatak, alt açma minderi hazır 🤭🤭 yavaş yavaş tekstil alıyorum sağlıkla kullanmak nasip olsun inşallah
Arzuoguz PapatyaGuzelii https://imgyukle.com/i/5PC5bh https://imgyukle.com/i/5PCGEs https://imgyukle.com/i/5PC0l8 https://imgyukle.com/i/5PCwin odası bu şekilde bide anne yani beşiğim var oda bu https://imgyukle.com/i/5PSV6I
Arzuoguz Nazoztrk30 tatlım ne olur ne olmaz al ilk gebeliğin bilmiyorsun al hazır olsun kafanda rahat olsun ben daha 19 haftalığım şu an doğsa herşeyi hazır içim rahat kaldı ki az zamanın var hastalık falan mazaAllah sen hazır et gene de
Nazoztrk30 Canım senin gibi erkenden alanlara odasını kuranlara saygım sonsuz🙏🏽 ama kusura bakma bana erken geliyo😇 ne alcağımızı biliyoruz en azından Allahım herkese hayırlı sağlıklı kolay doğumlar versin 🙏🏽🥰
PapatyaGuzelii @Arzuoguz çok güzel maşallah güle güle büyütün içinde inşallah . Oda takımınızı nerden ve kaça aldınız acaba ?
Arzuoguz PapatyaGuzelii Mybeşikcim diye bi site var ordan bulunduğum şehirde şubesi var direk aldım ama çok memnun kaldım gayet kaliteli büyüten beşik olması da avantajlı ☺️
Deletedmom54 Arzuoguz bizim doğum ocak ayı Sadece 1 tane tulumu ve müslin battaniyesi var başka da bir şeyi yok Bir de boş odası var 😂 dolacak insallah