Benim de şubat sonu mart başı ama bişi almafım ilk hamileliğimde ben de çok önce almıştım şuan bi kıyafet eksiğim var zaten cinsiyet de bilmiyorum. Önceden almak çok iyi olmuştu yavaş yavaş kafama göre maddi durumuma göre almıştım. Yok nazar değer yok bişi olur diyenler oluyor ama allah korusun doğumda da sonrasında da olabilir alınmış kardır bence zaten herşey cinsiyete göre değil çok eksik oluyor ilkinde