Esrgt45 Kız bebiş annesi olan tatlış anneler bebekleriniz kaçıncı haftada doğdu? Kız erken gelir muhabbetine inanmak istiyorum ki gelsin artk 38+3🥰
sehrikarabulut Esrgt45 ayyy erken gelmesnler nolur😂ben ilk kızımı 37 haftalık doğurdum şimdi ikinci kızıma 31 haftalık hamileyim bu ablasndanda aceleci çıktı progestan kullanıyorum şuan🙄😊
xgmztlm Esrgt45 Kuzenim 3 kızınıda 41 de doğurdu tamamen nasip ve yapı meselesi canım bende kız bekliyorum ve 38. Hafta olmasini diliyorum 🙏
Sedaasell Esrgt45 42 haftalık tı sezaryana çağırdı doktorum artık bekleyemeyiz diye o gece normal doğum yaptım.😍😂
Esrgt45 sehrikarabulut allah yardımcın olsun canm erken gelmesi de iyi değil tabi ama çok bekletmesin yinede 🙂
Esrgt45 xgmztlm inşallah canm inşallah 38den sonra gelsinler demi ama 🙂 bu seneki bebekler çokmu bekliyor ne gelmek istemiyorlar sanki🥰
fubaaa00 Esrgt45 banadaoyle demislerdi 38lerde bugun yarin gelecek derken 40 in icindeyim ve hicbir belirti yok 😖😀🥳
Esrgt45 fubaaa00 ah işte bnden ondan korkuyorum🙂bizimkide bekleyecekmş gbi hissediyorum sanki hiç doğmayacak gbi sanada oluyor mu😅
Seyma-6619 Bizde 38+2 deyiz ve kızım hala tersmiş 😃 inşallah hayırlıca sağlıklıca doğururuz hepimiz. Hep erken gelir diyorlar ama belli olmuyormul gerçekten de.
Esrgt45 sehrikarabulut aynen canım Allahm yardımcın olsn 38beklesin senin bebiş daha vakti var onun 🙂
fubaaa00 Esrgt45 aynen 40.haftamin icindeyim su an hala ayaklariyla kasiklarima vuruyor gelmek istemiyor sebek🤣🤣🤣
Seyma-6619 Esrgt45 inşallah döner çok teşekkür ederim. Normal olmasını istiyorum evet tabii en hayırlısı ne ise hakkımızda öyle olur inşallah. Hepimiz için 💕
Sevgiarf Esrgt45 ben doğurdum canım sezeryan oldu 41+3 de suni sancı vermeye başladılar 42.haftaya kadar bebeğimin kalp atışı yavaşlayınca acil sezeryan oldum tavsiyem 40 haftaya girince beklemeyin kendiniz isteyin doğumu