Parmağının bir boğumu kadar falan sanırım benimki doktor oturur oturmaz çat diye kesti uyuşturmadan kesti falan ama o an o umrunda olmuyor hissediyosun ama takmıyorsun bi sızlama oluyor gibi arada ama acı değil yani o dikiş noldu düştü mü kaldı mı hiç hissetmedim. İlk zamanlar daha dardı sonra normale döndü.