RabiaMG ben ağrı çekmeye de razıyım 1 veya 1,5 ay yatmayı göze alırım sezeryan olursam ama daha yeni evliyim 1,5 yıllık iz kalmasını istemiyorum hamilelikten dolayı kararma oldu zaten eşimden utanıyorum bide iz kalırsa piskolojikmrn çok takıntı yaparım