Tgbakdgl Kizlar bugun saglik ocagindan cagirdilar tetanoz âşısı için gebelik boyunca iki defa vuruluyormus birini bugun yaptirdim yapildimi sizlerede yaptirdinizmi
Aysesen80 Tgbakdgl ben yaptrdim sakin korkma beni cok korkutmuslardi yok kolun soyle olacak boyle olacak diye ben hic aci hissetmedm
9ay10gun Aysesen80 aynen arkadaşın dediğine çok katılıyorum burda okuyup korkuyordum korkucak hicbisey olmadı vururken hic hissetmedim bile
sukayhanacar Tgbakdgl 20 ve 24. haftamda yaptırdım hiç öyle denildiği gibi ağrım,sızım,ateşim falan olmadı 2 aşıda da. çok rahat geçirdim. her bünye yaşamıyo onu eğer korkuyosan canım yaşarım diye aklında olsun
Tgbakdgl sukayhanacar korkmustum dun aslında ates , sisme yapabilir gibi yaziyodu internette ama sukur bisey olmadi
Busraveminisi1 Tgbakdgl 24 ağustosta 1. Dozu oldum bu perşembe de 2. Dozu olucam canım doktorumdan onaylı olarak sağlık ocağında 1. İle 2. Arası 1 ay olmalıymış
Ebru222 Ben iki dozuda oldum. Biri 17 haftalıkken ikincisini de bugün 21+4 te oldum. Abartılacak aman aman bir ağrı yok.
Zeyyno_ Tgbakdgl Evt ilkini 20.haftamda ikincisi de 24.haftamdaydı sanırım tarihleri kağıtta yazıo ama şu an hatırlayamadm