KardelenYB senin tek yapman gerekn sey tüm sekerli seylerden uzak durman meyvede tek yemn lazm ben 4gun öyle yaptm seker 71 oldu tansiyon düştü basm agirmya başladı hergun seker olctum hep düşük cıktı doktor bile şaşkınlık gecirdi bunlar dusk sen 4gundr hiçbişey yemedinmi dedi yemgni artır dedi yani demm suki şekerim olmadgni tam tersi şekere ihtiyacm oldgnu kanıtlamış oldum doktora