Sahika8989 Ilk oglumda kalp rahatsizligini perinatolojide ogrendim. Simdi ikinciye hamileyim. 😔 yarin doktor amcasi kalbine bakicak insallah kalbinde bir sorun cikmaz ne olur dualarinizds bizleri de eksik etmeyin ❤😔
Ss123 Hayatuysal34 aort da darlık var diyorlar bizimde kalpte delik var nerde yaşıyorsunuz ? Ben Manisa da yaşıyorum. İzmir Ege üniversitesine de gidicem bu cuma bakalım orası ne diyecek
Sahika8989 Ss123 imkanin varsa tekden hastanesine goturun ozel ege unv hic birsey yapmiyor parayla yapiyorlar parayi bascan kurtan cocugunu ben cok seyler yasadim bende manisa oturuyorum.
Hayatuysal34 Ss123 istanbulda yaşyrm istanbul başak şehir çam ve sakura hastanesine gidiyrm alanında uzman doktrlar
Sahika8989 Ss123 annem diyorki omega 3 omega 9 quanzim 10 bu ucu bir arada kullan diyo kalp ve damari gelistiriyomus. Gida takviyesi olan ama annem diyor doktoruna sorda kullan . Cnm sifa olur belki ❤
Sahika8989 Ss123 kalbinin dunyaya geldiginde sol tarafi calismasi lazimdi. Ama olmadigi icin yapay kalp yapmalari gerekiyordu ve aort damari 4 cm daha uzun olsaydi yasacakti ama olmadigi icin masada aneliyat ederlerken kaldi cocugum
Sahika8989 Ss123 suan tepecik hastanesi icin iyi diyorlar sehir kadin hastanesine gidiyorum. Oncede oraya gitmistim gene oraya gidicem nasip olursa doguma baska hastane yok zaten.