Buseyrd malatya4444 Zeyzeyka SKelebek MYstryy Theaydins Mervenur_kcbs Sahika8989 Pinkyellow iyiki varsınız kızlar merak ettiğiniz için teşekkür ederim. Kontrol oldum doktor baktı bebek çok şükür çok iyi suyu gayet iyi dedi kesede bişey yok dedi ama yinede gelen sumu alttan bakmam lazım ama bana göre idrar kaçırdın dedi bende dedim sol tarafında ağrı var sürekli ve sertlik kasıkta baktı yine hiç bişey yok idrar tahlili verdi taş düşuruyor olabilirsin dedi tahlil temiz çıktı çok şükür şuan dedi bı sıkıntı yok yine devam ederse gece gel yarında gel enfeksiyon var mı yokmu onun için tahlil yapalım dedi doktordan çok memnun kalmadım zaten erkekti çok rahatta edemedim bebeğim iyi ama pipisini açmış yatyodu 😇😇 içim biraz rahatladı ama yarın bayan doktor bulup daha detaylı baktiricam
Zeyzeyka Buseyrd ya canım benim burdakiler sana nasıl yardımcı olsun Allah aşkına suyun gelmiş ve erken haftadasın hastaneye gitsene hemen
malatya4444 Buseyrd enfeksiyon kaynaklidir benmde öyleydi 3 aylıktım bebek kesin düsecek diodm oyle boyle deildi sancm.ertesi gun doktor randevum vardi anlattm durumu tahlil falan yapildiki enfeksiyondanmış
MYstryy Buseyrd ya cnm cok sevindim surekli grip bir haber verdinmi diye bakiyordum bende enfeksiyondur die şüphelendm senden ama.bebekte hsreket hssetmedm deyince bi telas yapmadm degil gerci daha bu haftalarda dengesiz oluyor hareketler. Iyj ki gitmissin hepimizin ici ferahladi 😄
Buseyrd malatya4444 Allah korusun rabbim sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin cidden aklımdan herşey geçti eve kötü dönerim diye çok korktum Allah böyle bi acı yaşatmasin hiç bir anneye inşallah 🙏🙏🙏
Buseyrd MYstryy evet kuzum çok sağol gerçekten insanın çevresi bile bazen bukadar merak etmiyor Allah razı olsun 😘 okadar korktum ki anlatamam ama çok şükür keyfi yerindeydi ama ben telaş ve korkudan çok halsiz düştüm rabbim sınamasn 🙏🙏
Buseyrd Duruhnd çünkü doktoruma sordum bana devam ederse gel dedi takip et dedi ama sonrasında gelmedi ta ki bu güne kadar bugün gelince gittim zaten
Zeyzeyka Buseyrd geçmiş olsun canım Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin yavruna, bidaha böyle durumlarda buraya yazmak yerine hastaneye git canım burdan böyle konularda fayda olmaz Allah korusun özellikle su gelmesi durumunda
yasen1 Buseyrd buyuk ihtimal o su dediginiz şey akıntı bazen bendede oluyor bianda ic çamaşırım ıslanıyor canım. Kasılma bendede var eger kasılma buysa blmiyorum biyere toplanıyor gbi hisediyorum