Biraz detaylı anlatacağım kusura bakmayın şimdiden .. geçen hafta ayağa kalkınca bir an içimden birşey bosaldigini hissedip lavaboya gittim baktığım da iç çamaşırım komple ıslakti bildiğiniz su gibi kokusuz renksiz kivamsiz sonrasında sordum ama tekrar olursa doktora giderim dedim.. şuan 17+3 deyim. Sonrasında ara ara karnım ve kasık arası sertleşmeye başladı sertleşmeyi kasılma olarak anlayamadım sanki bütün organlar bir anda toplaniyo sonra tekrar yerlerine gidiyo parmağınızı sıkarsnz kan gitmez sonra bırakırsınz rahatlarsiniz ya öyle bir his bu birkaç kez oldu sonrasında sol tarafımda ağrı başladı bacağımi çekerken kalkarken yatarken yine bekledim hatta 3 gün çocuğumun hareketlerini bekledim ki çok hissederdim bugünde yine aynı şekilde su geldi yine iç çamaşırım sırılsıklam oldu ve şuan 15 20 dk bir o sertleşme hissini yaşıyorum bu nedir bana yardımcı olur musunuz ? Bide biraz stresliyim az önce biraz ağladım falan arttı gubi hissediyorum sanki