Rehile hayır korkma o sonradan yukarı çıkıyor sakın stres yapma ama dikkat et çok ayakta kalma olabildiğince dinlen biz ne kadar stres yaparsak bebekte o kadar stres oluyor bende bu ara hep ağlama krizindeyim herşeye ağlıyorum her denilen gucume gidiyor 😂😂 bende ekmeği tatlıyı kesicem artık ya çok hızlı kilo aldım çünkü asıl son aylarda kilo alınıyor yürüyüşte yapamadım hiç hergun 45 dk yürümeye calısıcam arada haberleşelim 🤗😂