38+5 te gece 3te suyumun gelmesiyle uyandım hemen duşa girip sakinleşmeye çalıştım. Suyum geliyordu ama öyle çok değil bence az geliyordu. Bir gün öncesinde doktora gitmiştim herşey yolundaydı sancı falan yoktu ama gecesine suyum geldi canı o gün gelmek istemiş yavrumun. O gün skuat, pilates, yürüyüş, merdiven in-çık ve akşamına ilişki bile olmuştu 🙈 gerçekten etkisi oldu mu bilmiyorum ama ben olduğuna inanıyorum. Hastaneye geldiğimizde saat sabah 5buçuktu ebeler muayene etti açıklık 2cm çıktı. Ben o muayeneden çok korkuyordum ama hiç korktuğum gibi değilmiş tek yapmamız gereken kendimizi sıkmamak. Bunu vajinusmus geçirmiş biri olarak söylüyorum muayene can acıtmıyor. Biraz dinlenmemi söylediler 8buçukta tekrar muayene oldum açıklık 3buçuk cm olmuş bende ağrılar çok çok hafif başladı adet sancısı gibi ama hiç can yakmıyordu. Ebeler pilates topuyla yapmam gerekeni söylediler hepsini yaptım hiç oturmadım ağrılar da bastırmaya başladı tekrar muayene oldum saat 11 gibi açıklık 6 cmdi. Açılmam güzel ilerliyordu bende sancılar artmıştı eşimden çok destek aldım yine hiç yerimde durmadım açıklık bi an önce artsın diye. Derken açıklık 8 cm oldu benim sancılar 2-3 dk da bir geliyordu hatta bi ara her dk geldi işte o zaman beni doğumhaneye aldılar. Ebeler sancılarımı çok iyi karşıladığımı söylediler. Kızlar kesinlikle karnınızdan nefes alma taktiğini öğrenin sancılarınızı ancak öyle hafifletebilirsiniz. Bağırarak boşuna enerjinizi harcamayın sadece karnınızdan nefes almaya odaklanın sancı hafifler. Ebeler ve eşim sırtıma masaj yaptılar sürekli iyi geliyordu.Ikınma hissin gelince haber ver dediler ve nihayet gelmişti saat öğlen 1 e geliyordu. Masaya aldılar beni ve bağırmadan bütün gücümnle sancın gelince ıkın dediler ne desilerse yaptım eşim elimden tutuyordu o da dokuz doğurdu benimle😁 3 yada 4 ıkınmada bebeğimi karnıma koydular o an eşimle birbirimize baktık ve bu dünyada öyle bi duyguyu bidaha yaşayamayacağımızı ikimiz de hissettik😊 duygusal anlar yaşandı ve ben o an başardım diye bağırdım😁 plesenta da çıkmış hiç haberim olmadı benim ve doktorum uyuşturup dikiş attı dikiş de korkulacak bişey değil. Normal doğumdan çok korkuyordum ama korktuğumdan daha iyi geçti benim. Biz kadınlar Çok güçlüyüz ve bu gücümüzü asla unutmamalıyız🙏🏻